Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownika administracyjno-gospodarczego w Świnoujściu


Komenda Miejska Policji w Świnoujściu ogłasza nabór na stanowisko Pracownika Zespołu Administracyjno-Gospodarczego ds. utrzymania czystości. Aplikacje można składać do 17 lutego 2025 roku. Praca oferowana jest w wymiarze pół etatu. W szczegółach przedstawione są wymagania oraz zakres obowiązków, które należy spełnić w celu aplikacji.

Nabór dotyczy jednego stanowiska, które znajduje się w siedzibie Komendy Miejskiej Policji przy ul. Krzywoustego 2a w Świnoujściu. Do zadań przyszłego pracownika będzie należało sprzątanie wyznaczonych pomieszczeń, codzienne zamiatanie, mycie podłóg oraz wszelkich urządzeń sanitarnych. Dodatkowo, w zależności od potrzeb, osoba zatrudniona może być zobowiązana do mycia okien i zewnętrznych drzwi w budynku.

Wymagania dotyczące kandydatów są stosunkowo podstawowe – wymagane jest wykształcenie przynajmniej na poziomie podstawowym oraz brak doświadczenia zawodowego. W procesie rekrutacji konieczne jest złożenie kilku dokumentów, w tym życiorysu, listu motywacyjnego oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Osoby, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, również są mile widziane do składania aplikacji. Szczegóły dotyczące składania dokumentów oraz dodatkowe informacje można uzyskać pod podanym numerem telefonu.

Źródło: Policja Świnoujście


Oceń: Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownika administracyjno-gospodarczego w Świnoujściu

Średnia ocena:4.49 Liczba ocen:19


Zobacz Także