Komenda Miejska Policji w Świnoujściu ogłasza nabór na stanowisko Pracownika Zespołu Administracyjno-Gospodarczego ds. czystości. Rekrutacja trwa, a kandydaci mogą aplikować do 17 lutego 2025 roku. Praca w wymiarze ½ etatu, a biuro zatrudnienia mieści się przy ul. Krzywoustego 2a w Świnoujściu.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na tym stanowisku będą odpowiedzialne za utrzymanie porządku w budynkach podległych Komendzie Miejskiej Policji. Do codziennych obowiązków należeć będzie sprzątanie pomieszczeń, zamiatanie, odkurzanie oraz mycie podłóg i urządzeń sanitarnych. Zakres pracy obejmuje również okazjonalne mycie okien oraz zewnętrznych drzwi.
Wymagana jest podstawowa edukacja oraz chęć do pracy w normalnych warunkach biurowych. Kandydaci powinny przygotować odpowiednie dokumenty, w tym życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych. Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności są zachęcane do składania swoich aplikacji. Wszystkie oferty należy składać w zamkniętych kopertach, a wybrane osoby zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty należy przesyłać do Zespołu Kadr i Szkolenia w Komendzie Miejskiej Policji w Świnoujściu. W przypadku dodatkowych pytań zainteresowani mogą kontaktować się telefonicznie z biurem zatrudnienia. Wszystkich potencjalnych kandydatów serdecznie zachęcamy do aplikowania na to stanowisko.
Źródło: Policja Świnoujście
Oceń: Policja w Świnoujściu poszukuje pracownika do Zespołu Administracyjno-Gospodarczego
Zobacz Także